söndag 11 april 2010

att gå i graven

förmodligen en av världshistoriens kortaste helger men kanske också en av världshistoriens bästa! två dagar i rad nu har jag fått umgås med tjejerna och det är fan läskigt hur mycket som hänt i allas liv, man håller sig uppdaterad via facebook men det är allt ju haha. nu har vi i alla fall stenkoll på alla igen och den här gången ska det inte få dröja lika länge tills nästa gång vi ses :-)

mindre bra var ju att min mobil valde att gå i graven och det känns ju jävligt lägligt med tanke på att min dator gjorde detsamma tidigare i veckan - kanske är det som det ofta blir för gamla människor; dör den ena brukar den andra också göra det ganska kort efter.... ja, vad vet jag haha. jesse är iaf min räddare i nöden och på torsdag får jag en iphone i handen :-)))

Inga kommentarer: