söndag 1 augusti 2010

älskade du



nu har jag jobbat sex dagar i rad och jag inser själva att det låter som en bagatell men jag är helt slut! hur fan orkar ni (ni som gör det) jobba såhär? det ligger i psyket, helg ska vara helg och inget annat haha. pallrade mig iaf iväg till emilies födelsedagsfest på gryta igår och det blev en riktigt trevlig kväll: skönt att bröderna söderlund fanns på plats så man hade lite kändisar vid sin sida ;-) jag tappade dock stinget ganska tidigt men det gör mig inte så mycket, jag skrattade och var glad ändå!

nu har min vackra jullan tagit sitt pick och pack och flyttat ner till gbg och såsom jag ser på saken finns det bara två bra saker (hon får göra det hon alltid velat och nu har jag en sängplats när gbg lockar) och en miljon dåliga saker (jag kommer sakna henne!!!! och resten är det ingen idé att jag ens börjar rada upp haha) med det. lycka till med allt älskade du!

Inga kommentarer: