fredag 20 augusti 2010

på min gata



hemma på min gata i stan, där bor det.... fel; hemma på min gata på landet, där händer det grejer, där målas huset. eftersom jag varit sjuk i över en vecka nu så har jag hängt en hel del hemma hos pappa och S;

pappa; jeanette du kan väl ta en pensel och hjälpa till?
- jag; jag trodde inte jag fick det efter förra gången?
pappa; jag kom på det samtidigt som jag sa det, sätt dig här på sidan istället

jag tänkte då att jag kunde vara snäll och se till att dom som tydligen är lite bättre och snäppet vassare med penseln åtminstone skulle få mat i magen så jag ställde mig vid gasolgrillen och grillade lite korv och ja, det blev grillad korv bokstavligen talat;

jag; sabina kolla, nu ser det ut som att vi har grillat korven ute i skogen
- sabina; haha ja, så kan man ju också se det.... nej men det ser jätte bra ut jeanette, jätte bra.....

helt enkelt blir det ingen hemmafru av mig, nånsin!
PUNKT.

Inga kommentarer: