lördag 30 oktober 2010

SAW i 3D

jag är så jävla glad idag!! det här kommer bli den bästa lördagen på sjukt länge!!!! :-D jag ska snart åka ut till tillberga och träffa min bästa pappa & sabina en snabbis, därefter ska jag ner på stan och äta mat med dom mest saknade brudarna i hela jävla världen! speciellt höjer jag handen för emme som är hemma i västerås på besök efter att ha flyttat med sitt fotbollsproffs till pojkvän till norge :-)

efter turen på stan ska jag hem till J och bli bjuden på mat av honom :-) vi bestämde oss för att ha en riktig myslördag då det, iaf för mig, varit sjukt svårt att acceptera att vi bara kan träffas efter mitt jobb, typ 23:50 på kvällarna, blir liksom lite utav en horkänsla; han kommer hit, puss och kram, god natt och sen drar han till jobbet. funkar inte riktigt så bra för mig tyvärr. men nu blir det en helkväll tillsammans iaf, ska som sagt äta mat och sen har jag tvingat med mig honom på bio: SAW i 3D! jag kommer få en hjärtattack!!!! fyfan alltså haha

Inga kommentarer: