lördag 23 oktober 2010

två kalas



heeej!
jag hade en sjukt bra dag med mamma i sthlm igår. höjdpunkten var restaurangen vi hamnade på, jag dör va god maten var! skulle lätt kunna sätta mig i bilen just i detta nu och åka dit bara för att få känna doften av maten på tallriken igen haha. musikalen var såklart också bra, ganska mäktigt på något sätt :-)

idag är det en fullspäckad dag! ska ut till tillberga alldeles strax för två kalas; längtar som en litet barn efter chokladbollarna, kommer bli tokig om det inte finns några haha. därefter blir det snabbt hem och göra mig i ordning innan min kära kollega och vän, nina, kommer hit för lite planering av gruppaktivitet under några glas vin och därefter blir det förhoppningsvis en tripp till den blåa månen :-) sa jag inte att det här skulle bli en grymt bra helg?

Inga kommentarer: