måndag 9 maj 2011

positiva och negativa effekter

idag är inget sig likt var mina ord om gårdagen; idag är allt sig likt igen, eller nära inpå åtminstone. jag har svårt att smälta det som hände, jag kan inte sluta sätta frågetecken framför och bakom, men jag har aldrig sett en människas ursäkt vara så innerlig och sann att frågetecknen snabbt kommer suddas ut. det finns positiva och negativa effekter av såna här stora missförstånd, de negativa känns ganska glasklara medan dom positiva kanske är lite mer personliga och lite mer "vad man gör det till". jag känner i alla fall en säkerhet på hans känslor idag som jag aldrig tidigare känt, inte under hela vårat förhållande. han gav mig allt och lite till igår, han öppnade upp sig totalt och jag vet att han vill vara med mig mer än något annat.

Inga kommentarer: