torsdag 23 juni 2011

what are words

jag måste erkänna, jag är helt knäckt. chris medina, du är den finaste personen jag sett, allt du säger, gör och sjunger går rakt in i mitt och miljonstals hjärtan.

idag i matsalen hände något som berör just detta ämne. det fanns wienerbröd och en kille kom och trängde sig in framför mig i kön med orden "jag ska ha den fräschaste" varpå jag snabbt svarar "utsidan speglar inte alltid innehållet hörru" och han svar blir "utsidan är allt!". jag ville bara spy på honom, men ändå knep jag igen och tänkte för mig själv att han nog har rätt, men efter att ha sett den här videon känner jag mig ganska säker igen på att jag borde spytt rakt ut.

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

1 kommentar:

Anonym sa...

Låt mig gissa en kanelbulle sa det på ICA!

P.S Chris Media <3