fredag 18 februari 2011

firar tre år

2011.02.18 står det längst nere till höger här på datorn och vet ni vad jag kom på? att jag idag firar tre år med körkort, woho! haha. sjukt fort tiden går: känns som att det var igår jag övningskörde med farfars bil och körde på en trottoarkant så allt blev helt kaos, han fick lämna in bilen på service dagen efter för han tyckte den drog lite väl mycket till höger haha! helt stört att han fortfarande inte vet att det var jag som körde på kanten, vilket han heller aldrig kommer få veta, och shit va ont i magen jag hade när det hände haha, och pappa bara garvade åt mig som vanligt. ne ush, aldrig mer farfars bil haha. livsfarlig!

nu ska jag kila till jobbet, hoppas att jag får komma hem i tid och pussa på min man som jag inte sett skymten av sen i söndags. ha en trevlig fredag hörrni!

Inga kommentarer: