måndag 31 januari 2011

projekt här hemma

idag inleder jag ett projekt här hemma som jag blivit inspirerad till utav min fina lindaS. kort och gott så går det ut på följande:

- ta inte upp kläder som din karl slängt på golvet
- förflytta inte hans disk från diskhon till diskmaskinen
- ta inte bort hans godispapper från soffan
- släng inte tomma toarullar i papperskorgen om han var den som gjorde slut på rullen, ställ dom istället väl synliga vid hans parfymer
- tvätta inte de kläder som han inte lagt i tvättkorgen
- fäll aldrig ner toalocket efter honom
- bädda aldrig sängen (när du kommer hem) om han gått hemifrån efter dig

det här kommer bli en riktig nagelbitare för mig kan jag lova haha. jag är sjukligt pedandisk och vill ha allt i ordning, är t.om. viktigt för mig att alla flaskor i badrummet står med ettiketten utåt.... men nu kör vi, vill inte vara hans mamma längre ;-)

Inga kommentarer: