fredag 10 december 2010

några saker

neeee nu är det dags att byta tillbaka till glada miner för faktum är ju att det var länge sen jag mådde såhär bra som jag gör idag! visst, min mage tar livet av mig med alla miljoner knivhugg den bjuder på varje dag men annars: vad har jag att klaga över? absolut ingenting haha. eller jo, faktiskt några saker:
1. jag saknar jullan!!! väldigt mycket faktiskt.
2. linda är utomlands, pappa&sabina är utomlands: ni glömde visst någon hemma?
3. jag är helt jävla ensam på nyår

men finns ju fan så mycke mer att vara glad över:
1. jag har fredag idag!!
2. imorgon åker jag och johan till sthlm för att titta på idol finalen!!!
3. snart är det löning (?)
4. jag har världens finaste familj
5. på lördag ska jag träffa mina älskade vänner över en fika :-D

nu går jag och sover haha är för trött för att vara seriös.
PUNKT.

Inga kommentarer: