torsdag 2 december 2010

vilken jävla toffel

johan hade 38,7graders feber igår kväll när vi gick och la oss så ni kan säkert lista ut själva att det inte blev speciellt mycket sömn för någon av oss. han har snurrat runt, suckat och stönat, klätt av sig, klätt på sig, varit på toa, hämtat vatten och ja, allt sånt där som hör till när man är sjuk men när jag tittade på honom imorse innan jag gick till jobbet och såg hur mycke han låg och skaka så kunde jag inte förmå mig att ens nämna för honom hur jobbig han varit hela natten utan sa bara att jag sovit som en stock haha :-)

nu har han dragit till flygplatsen och vet ni vad jag ska göra? åka hem till honom och städa hela hans lägenhet så den är fräsch när han kommer hem! vilken jävla toffel jag är va? haha känner det själv. men å andra sidan städar jag ju faktiskt lite för min egen skull också eftersom jag snart inte klarar av hans skitiga hörn :-P karlar!

Inga kommentarer: